Az újkori marketingszakemberek feladata komplex: egyszerre van szükségük az ügyfélközpontú marketingmegközelítés széles megértésére, folyamatosan változó marketing technology ismeretekre és mély tudásra egyes szakterületeken. Specialistából kell T-tudású szakemberré válniuk – ebben támogatja őket a mi képzésünk.

A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzése a tapasztalattal rendelkező marketingszakembereknek segít abban, hogy átfogó szemléletű, T-tudású marketingszakemberekké tudjanak válni.

Milyen kompetenciákkal rendelkezik a T-tudású marketingszakember? Milyen kompetenciákban fejlődhet, aki elvégzi képzésünket?

  • Adatalapú döntéseket hoz,
  • stratégiában gondolkodik,
  • tisztában van a hagyományos, digitális és közösségi marketingeszközökkel és szerepükkel,
  • érti a tartalom-forma-technológia viszonyát a kommunikációban,
  • könnyedén tervez, hajt végre kampányokat, aktivitásokat, és menet közben változtat a visszajelzések alapján,
  • folyamatos párbeszédet folytat az ügyfélkörével, felméri ügyfeleinek igényét, melyet a termékfejlesztés irányába is közvetít.

De a legfontosabb erénye, hogy minden marketingspecialistával saját nyelvén beszél, könnyedén működik velük együtt, és irányítja őket.

Intelligent Marketing képzésünk végzett hallgatói:

  • széles körű, általános tudást kapnak a következő területeken: adat és elemzés, design és ügyfélélmény, vásárlói magatartás és fogyasztói pszichológia, kommunikáció.
  • Ismereteket szereznek marketingspecifikus területekről: piackutatás és digitális analitika, márkaépítés és pozícionálás, aktivitástervezés, csatornamenedzsment, tartalom-előállítás, történetmesélés.
  • És bepillantást nyernek a részterületekbe is: vezetőként stratégiai tervezés és menedzsment, üzletfejlesztés, specialistaként pedig valamilyen eszköz vagy csatorna mély tudása (pl. közösségi média, SEO, PPC, PR, szponzoráció, eseménymarketing stb.)

A széles tudást a T teteje szimbolizálja, a mély tudást pedig a T betű szára. Képzésünkben a T tetejére koncentrálunk.

A KÜRT Akadémia Intelligent Marketing képzésében aktuális esettanulmányokkal, a legújabb technikai és marketingtrendekkel, content marketing és marketing technology ismeretekkel várunk. Képzési anyagainkat, az előadások és feladatok témáját mindig az adott csapathoz igazítjuk, így akár a B2B marketing is hangsúlyosabbá válhat, ha a résztvevők azt igénylik.

Képzési ajánlat Information

Website link
Háttérinformáció URL-je
Intelligent marketing képzés
Célcsoport
A munkaerő digitális készségei.
Digitális technológia/szakosodás
Mesterséges intelligencia
Big Data
Digitális készségek
Digitális készségszint
Emelt szintű
Földrajzi terület - Ország
Magyarország
Iparági területe az oktatásnak és képzésnek
Marketing és hirdetés
Tovább nem részletezett információs és kommunikációs technológiák (IKT)
Célnyelv
Magyar
Kezdeményezés típusa
Helyi kezdeményezés
Célcsoport
3-10 éves szakmai tapasztalattal rendelkező személyek
10 évnél hosszabb szakmai tapasztalattal rendelkező személyek
Anyanyelvi szinten beszélő
Középfokú végzettséggel rendelkező/tankötelezettséget teljesített személyek
Felsőfokú végzettséggel rendelkező személyek (EKKR 8)
Felsőfokú végzettséggel rendelkező személyek (EKKR 7)
Kiválóan teljesítők
Képzési lehetőségek tipológiája
Tanfolyam
Tanulási tevékenység
oktatási program
Vizsgálat típusa
Munkaalapú
A képzés időtartama
Legfeljebb egy év
Szervezet
A képzési nyilvántartás típusa
Adatbázis
A képzés kezdési időpontja
2022
Effort
Kevésbé intenzív részmunkaidő
Felajánlott tanúsítvány
Tanulási tevékenység

Szólj hozzá